luni, 20 septembrie 2010

Auriu

E septembrie trist.Vesel.
Septembrie cu vânt si picături prea mari de ploaie.
Ai una pe obraz...
Sau e o lacrimă?
Plângi Răpciune?
Oftezi rece langă mine
Şi fiorii toţi îmi străbat spatele,
Şoptindu-mi la ureche...
Că-i prea frig.
Acum e februarie matur.Copil.
Făurar cu viscol şi zăpadă.
Ninge cu vorbele-ţi secate de viaţă,
Agăţate fără niciun sens de ţurţuri.
Mânusi ude se usucă
Pe caldura inimii mele,
Căci a ta e mult prea rece.
Sau nu eşti tu,Februarie?
Martie împletit cu alb.Şi roşu.
Martie cu speranţă şi uitare.
Te bucuri când îmi vezi bujorii,
Şi buzele-mi aprinse de la sărutări.
Dar ai ceva-n privire...
Ceva ce nu-i de-un Marţ ca tine.
Să-ţi fie bobocii de vină
Sau mamele cu flori?
Vine din urmă şi Iulie înfocat.
Cu mai  multă-ardoare decât alţii.
Iulie prea cald, prea sec
Trafic mult, sudoare multă,
Se usucă toate în luna lui Cuptor...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu